Land Rover sice vsadil na samonosnou karoserii, ovšem ani ta by neměla být problémem v modulaci vozu na verzi v pick-upu.
Defender pick-up
Nová generace ikonického Land Roveru Defender, jejíž slavnostní odhalení proběhlo na loňském autosalonu ve Frankfurtu, zatím s praktickou užitkovou karoserií pick-upu nepočítá. Podle automobilky by to však mělo být možné.
Automobilka sice s novou generací vyměnila tradiční rámovou konstrukci, běžně využívanou pravověrnými offroady a pick-upy, za samostatnou karoserii na nové platformě D7x. Ta by měla vynikat vysokou tuhostí a odolností, že by mohla teoreticky sloužit i jako základ pro pick-up.
Jak ale britští kolegové dodávají, tato karosářská verze prozatím není v kurzu. Od uvedení minulé generace Defenderu pick-up se totiž trh s tímto typem vozidel výrazně změnil. Pokud by se chtěla automobilka prosadit, musela by Defender pick-up vyrábět ve velkých sériích a za výrazně nižší ceny, než Land Rover plánuje. A takové směřování by mohlo automobilku odklonit od soustředění na hlavní trh pro Defender.
TIP: Přestavba vozidel na silnici i do terénu.
Navíc by se do nového Defenderu mělo vejít takové množství nákladu, že zde pick-up verze ani nedává úplně smysl. Největší zástupce nové generace Defenderu, tedy verze s označením 130, se však na trh dostane až s výrazným zpožděním, v roce 2022. Bude se jednat o vůz delší, oproti předchozí generaci a také by měl poskytnout prostor pro až osmičlennou posádku.
Leave a Reply