Reklamních předmětů se v dnešní době okolo nás pohybuje až moc. Na všem vidíme nějaká loga, značky a obrázky. Většina z nich je rozdávána, ovšem pro někoho se jedná o velmi příjemnou formu přivýdělku. Ceny některých předmětů s logem společnosti jsou až směšně vysoké.
Taková kšiltovka s logem automobilky pro ní není jen povinností, ale také velmi příjemnou Platí to zejména u předmětů s logy automobilek. Pro ně nejsou předměty s logem společnosti vůbec něco navíc, ale často se jedná o velmi důležitou součást fungování firmy. Například Ferrari, má na základě projede licencí a těchto předmětů tržbu ročně i půl miliardy dolarů, což je asi pětina celkových zisků této automobilky. A to není vůbec malé číslo.
U ostatních značek nebude výše tak vysoká, ovšem i přesto se ceny předmětů pohybují nesmírně vysoko. Nejčastěji se jedná o předražené maličkosti, jejichž cena je v poměru k věci velmi vysoká, ovšem celkově není tak vysoká, aby byla nedostupná. A lidé chtějí mít neustále na očích svou oblíbenou značku.
Například diář od Lexusu se 100 listy je tak drahý, že jeden list vyjde na devět korun. Důvodem vysoké ceny jsou nejspíše stylové kovové desky. Mezi další drahé kancelářské potřeby patří sada kovových spon od Lamborghini, jeden kus za 190 korun. Dále zaujme popelníček od Ferrari, ze kterého by náš pan prezident jásal. Za dvanáct stovek obdržíte tuto žlutou “nádheru“.
Nic z toho však váš rozpočet nezruinuje. O něco horší je to například obyčejná parfémovaná svíčka od Bentley. Jedná se sice o hezkou věc, ale dávat za ní 2 200 korun je fakt moc. Pokud si jí zapálíte, měly byste cítit vůni šafránu, kůže, dřeva, pepře, vanilky, pačuli a tonky. A to za ty dva litry fakt stojí.
Zajímavostí je také stolní fotbálek od Audi za 450 tisíc, nebo laserové pero od Porsche za 14 tisíc. No zkrátka nekupte to. To platí také o sadě příručních zavazadel od Lamborghini za téměř 600 tisíc korun! Ale co by fanoušek neudělal že.