Volkswagen začíná lákat na svou novinku ID, se kterou by rád rozpoutal revoluci v automobilovém průmyslu.
Revoluční ID
Představení prvního zástupce elektrické rodiny ID bude pro Volkswagen velkou událostí. Oficiálně svůj první elektrický hatchback představí již na podzim ve Frankfurtu nad Mohame a již příští středu, tedy 8. května spustí automobilka předobjednávky. S tím bude spojena také masivní mediální kampaň.
Automobilka má totiž v plánu opakovat s vozem stejný úspěch, jakého se dočkat legendární Brouk. Aby se to mohlo skutečně podařit, Volkswagen se bude muset vytasit se skutečně silnou kampaní a proto do ní jen v Evropě vložil desítky milionů eur. „Pro zásadní transformaci společnosti Volkswagen směrem k elektromobilitě, kterou nyní dosahujeme, potřebujeme zcela nový marketingový přístup. To je důvod, proč jsme pro naše ID. Nepoužili konvenční strategii. Začínáme mnohem dříve, než je obvyklé, a nekomunikujeme jen projekt. Zabýváme se komunikací nového trendu. Volkswagen nyní dělá e-mobilitu pro masy, což bude signalizováno heslem naší kampaně: Teď můžete,“ říká šéf marketingu značky Volkswagen Jochen Sengpiehl.
Hledání potenciálu
Volkswagen chce v první fázi prodejů modelů zaměřit pozornost na trhy, kde má automobil velmi silnou šanci zaujmout. V Evropě to budou Německo, Španělsko či Velká Británie. Krom tradiční reklamní kampaně se můžeme těšit také na reklamu na sociálních sítích. Pro ně bylo vytvořeno prý až 600 různých reklamních prvků.
Volkswagen na novinku však začal lákat již nyní a zveřejnil první snímky své novinky. Ty odhalují pouze siluetu a část přídě vozu. Automobil bude kompaktním hatchbackem o rozměrech Golfu, bude však o něco vyšší do stylu MPV. V přední části vozu najdeme diodové světlomety s vodorovnou linkou, které se bude napojovat na logo výrobce, což je prvek, který uvidíme i u prvního elektromobilu od Škodovky. První zákazníci by měli vůz obdržet v roce 2020.
Leave a Reply