Dámy a pánové nyní máme tu možnost představit vám vůbec nejvýkonnější italský supersport. Nabízí výkon jednoho tisíce koní a rozhodně není v červené barvě. Maranello v tom tentokrát prsty nemá.
Na autosalonu v Turíně se představila společnost Mazzanti Automobil, která sem přivezla svou velkou specialitu, a to tři roky staré kupé jménem Evantra ve verzi Millecavalli, která se původně ukrývala pod názvem EV-R. Na tento automobil nás automobilka vnadila poslední týdny a to zveřejňováním videí, ve kterých se vždy odhalila část vozu a nakonec dokonce celé, i když ne moc kvalitně.
Výkon rovných tisíc koní představuje absolutní vrchol italského supersportového snažení. Nic takového zde doposud prostě nebylo! Žádných 950, nebo jen 900, ale rovný jeden tisíc. Tento výkon poskytuje vidlicový osmiválec o objemu 7,2 litru se dvěma turby a výkonem 736 kW. Zajímavá je také šestistupňová sekvenční převodovka, která posílá 1 200 N. m. jen na zadní kola.
Z nuly na sto se tento okřídlený ďábel dostane za 2,8 sekundy a maximální rychlost velice snadno překročí trojmístné číslo se čtyřkou na začátku! K zastavení tohoto pekelného stroje vyvinul speciálně Brembo kabon-keramické brzdy, které jsou takřka závodní, a které doplňuje také čtveřice originálně tvarovaných výfuků. Z rychlosti 300 km/h je automobil schopen zastavit na absolutní nulu za sedm sekund a to samozřejmě opakovaně. Svůj podíl na tom mají také kola od OZ Racing, obutá do Trofeo R od Pirelli.
Podívejte se také na: úvěrové podvody, ekonomika a web o zdraví
Společnost již má objednávku na tři kusy a to i přesto, že předváděný vůz byl pouze prototypem. Z plánované pětadvacítky vozů tak možná bude realizováno méně, ale možná i více. Vše záleží na objednávkách. Cena je samozřejmě zatím také ve hvězdách, ale předpokládá se, že vůz vyjde v přepočtu na zhruba 23 milionů korun, ale spíše více.
Leave a Reply