Automobilka z Molsheimu se opět činila a výsledkem její slouholeté práce je nový vládce všech sériově vyráběných vozů. Jeho jméno je Chiron a byl pojmenován na počet monackého závodníka Louise Chirona. Automobil byl nyní testován na okruhu le Sathe a předvedl zde velkou parádu.
Bugatti a rychle vozy, to je kombinace, která jde již delší dobu dohromady. Model Veyron byl dlouhou dobu nejrychlejším vozem a nyní na něj navázal i Chiron. Ten se představil i na letošním okruhu Le Mans, což představovalo odkaz na minulost značky, která se účastnila mnoha závodů po celém světě.
Automobil byl testován před samotným zahájením závodu a na trati ukázal, svou neuvěřitelnou sílu. Automobil, který se zde představil, byl velice blízký klasické sériově vyráběné verzi a i přesto dokázal dosáhnout rychlosti 380 km/h. Paradoxní na tom je to, že se jednalo o vyšších rychlost, než kterou předvedly všechny automobily, které se účastnily ostré 24 hodinovky.
Magazíny, které vás budou zajímat: domácí mazlíčci, cyklistika, magazín o sexu
Velkou parádou je navíc to, že vůz neřídil žádný profík, ale osmpadesátiletý manažer Wolfgang Dürheimer, který je dnešním generálním ředitelem Bugatti. Automobil tak opět dokázal, že s ním rychle může jezdit v podstatě každý.
Ono také kdo by s tímto vozem rychle nejezdil, když dokáže poskytnout výkon 1 500 koní a maximální rychlost tohoto vozu pojmenovaného po monackém závodníku Louisi Chironovi zvládne jet rychlostí až 420 km/h. I přesto se však stále jedná o elektronicky omezenou maximálku, a předpokládá se, že by vůz mohl jet ještě mnohem rychleji.
Celkem bude vyrobeno 500 kusů tohoto vozidla, přičemž již nyní je evidováno přes 200 objednávek. První majitelé vozidla se jej dočkají niž tento rok na podzim. Ze svých peněženek při přebírání vozu pak budou muset vytáhnout minimálně 2,4 milionů eur, tedy asi 65 milionů korun. Právě to by měla být základní cena vozidla, které většinou uslyšíte jako Širón.
Leave a Reply