BMW si stojí za svým novým designem, zákazníkům se prý líbí SV 20.12.2019 Zajímavosti Obrovské ledvinky na přídi jsou stále velkým tématem. BMW však tvrdí, že se jednalo o správný krok. Správný krok, který je kritizován Narůstající velikost ledvinek vozů mnichovské automobilky jsou velice kontroverzním tématem řadu let. S příchodem modelu X7 však BMW čelí poměrně otevřené kritice ze strany široké veřejnosti i odborníků. Peter Henrich produktový šéf BMW ale považuje tento designový prvek za pozitivní krok. Henrich uvedl, že byl přesvědčen o správnosti odvážného designového směru, který vzniká pod vedením designového šéfa Adriana van Hooydonka. A potvrzují to i data od zákazníků, kteří novinky přijali velice dobře. „Je to zásadní pro úspěch,“ uvedl Henrich. „Zákazníci BMW jsou nároční. Chtějí něco vyjadřovat a nebojí se vozů se silným charakterem. Přesně to hledají. Takže jsme se rozhodli zaměřit se na silnější charakter a odvážnější design. Designový tým s Adrianem van Hooydonkem odvedl excelentní práci v navrhování a obhajování nového charakteru. Zpětná vazba byla velice pozitivní. Když jsme X7 ukázali poprvé, lidé říkali: ‚Jak velké jsou ty ledvinky?‘ Jenže zákazníci tak nikdy nereagovali a auto slaví úspěch. Je vyprodané na dlouho dopředu a lidé ho milují.“ Na otázku, zda by mohlo BMW uplatnit stejný odvážný designový styl i u svých konzervativnějších modelů, například u řady 5. však od BMW zaznělo, že je důležité, aby měl každý model svůj vlastní charakter. Ranných fázích vývoje se proto v automobilce sejdou zástupci produktového, designového a technického oddělení, kteří definují charakter modelu a jeho pozici. Z toho pak vycházejí základní prvky pro práci designových a inženýrských týmů. Jak bude reklama vypadat? - Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč Zobrazit formulář pro nákup Odkaz: Název: Popisek: Follow Nofollow Leave a Reply Cancel ReplyYour email address will not be published.CommentName* Email* Website Uložit do prohlížeče jméno, e-mail a webovou stránku pro budoucí komentáře. Δ