Největší šílenosti, co se kdy pokusili výrobci narvat do vozů SV 20.11.2016 Zajímavosti Automobilky vždy dělaly vše pro to, aby nalákaly co možná největší počet potencionálních zákazníků. Čas tak tak do vozů dávali všemožné vybavení, jen aby si jich zájemci o nový vůz všimli a automobil si koupili. V historii se tak objevily vozy s přehrávačem gramofonových desek, kávovarem, nebo atomovým pohonem. Automobil Nucleon Padesátá léta jsou neodmyslitelně spojena s atomovým věkem. Využití atomové energie bylo zvažováno v kde čem a ani automobilový průmysl se tomu nevyhnul. V roce 1958 vznikl automobil Ford Nucleon, který měl využívat nukleární energii pro svůj provoz. Výrobci tehdy naštěstí zůstali pouze u makety, protože brzy pochopili, že celý systém by byl extrémně nestálý a také nebezpečný. Navíc by produkoval obrovské množství radioaktivního odpadu, což ovšem v této době ještě nikdo moc neřešil. Elvis na desce Autorádio bylo vynalezeno již v 50. letech ovšem rozhlasových stanic moc nebylo. Kdo si chtěl poslechnout během jízdy svou oblíbenou písničku, musel si jí zazpívat. V roce 1956 však začaly být do vozů dávány gramofony na středový panel pod palubovou desku. Přehrávač byl naprosto obrovský a i tak umožňoval přehrávat pouze sedmipalcové desky. To jsou ty malé, na které se vejdou maximálně dvě písničky. Řidič tak byl nucen neustále desky otáčet a vyměňovat. Navíc při jízdě na rozbité silnici jehla přeskakovala a Elvis začal v autě jódlovat. Italská káva až do vozu Zatímco jsme se doposud pohybovali v 50. Letech minulého století, nyní přeskočíme do současnosti. Fiat v roce 2012 nabízel svým zákazníkům možnost dokoupit do svého modelu 500L kávovar Lavazza, který vám udělal prémiovou kávu třeba během jízdy. Bohužel se tento nápad moc neujal a o udělátko nebyl zájem. Řidiči prostě dávají přednost před řízením, před vychutnáváním si pravé italské kávy. Jaké to překvapení. Jak bude reklama vypadat? - Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč Zobrazit formulář pro nákup Odkaz: Název: Popisek: Follow Nofollow